انجمن دالوند

انجمن دالوند

مدعی خواست که آید به تماشاگه راز ................. دست غیب آمد و بر سینه نامحرم زد
انجمن دالوند

انجمن دالوند

مدعی خواست که آید به تماشاگه راز ................. دست غیب آمد و بر سینه نامحرم زد

یک تیر چهار – پنج نشان

«با یک تیر دو نشان زدن » از قدیم وجود داشته و خیلی از برادران بزرگ می‌توانسته‌اند چنین کنند‌؛ یعنی اصولا چنین کنند بزرگان! اما ما در دوره‌ای به سر می‌بریم که تیر پرتاب نمی‌شود‌، پرتاب نمی‌شود ...اما وقتی پرتاب شد حداقل چهار – پنج نشان را هدف گرفته و به هم می‌دوزد. سخن گفتن برادر محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی هم از مقوله همین هدف‌گیری‌ها است‌؛ این برادر پرتلاش اصولا وقتی بازار ارز و طلا متلاطم می‌شود‌، سخن نمی‌گوید و به شدت معتقد می‌شود که « کم گوی و گزیده گوی چون در»‌، گاهی هم از این پیشترتر می‌رود و اعتقاد پیدا می‌کند :« سکوت سرشار از ناگفته‌ها است» و هر چقدر هم مردم و مسوولان درخواست می‌کنند که حداقل نگاهی از سر مرحمت به بازار بیندازند‌، زیر بار نمی‌روند و همچنان سیاست « شتر گرانی دلار را دیدی‌، ندیدی » را به کار می‌برد . ولی روز گذشته سنت حسنه بی تفاوتی نسبت به نابسامانی بازار ارز شکسته شد و کشتی بان را سیاستی تازه آمد‌: سنت حسنه با یک تیر چهار – پنج نشان را زدن!

این برادر پرتلاش دیروز گفت‌: تحقیق و تفحص از بانک مرکزی قیمت ارز را 500 تومان افزایش داد و چه کسی باید در این باره پاسخگو باشد؟

نشان‌هایی که این تیر ...ببخشید سخن هدف گرفته‌، به شرح زیر است:

1- اگر چه به همه گفته‌ایم قیمت ارز را جدی نگیرند و خدای ناکرده اعلام نکنند اما خود بانک مرکزی اعلام می‌کند چی به چی است و بالا رفتن قیمت را به همه اعلام می‌کند . عمده ارز که به شکرخدا دست دولت است و معلوم است که بالا رفتنش به نفع کیست. قاه قاه قاه!

۲- بانک مرکزی نه تنها تحقیق و تفحص را جدی نمی‌گیرد بلکه قصد دارد آن قدر با آن شوخی کند که یاد و خاطره حضور احمدی‌نژاد در اسفند سال قبل در مجلس و پاسخ به سوالات نمایندگان زنده شود!

3- تحقیق و تفحص از بانک مرکزی کار خیلی بدی است و اگر مجلس بخواهد این چنین رفتار نامناسبی را ادامه بدهد داستان گرانی ارز را تشدید خواهیم ...نخیر خودش تشدید خواهد شد! برادران مجلس‌، لطفا ترمز را بکشید‌، ارز گرانترتر شود به نفع ماست و به ضرر شما ! قاه قاه قاه!

4- گرانی ارز به تنها کسی که ربط ندارد و نباید پاسخگو باشد، بانک مرکزی است ولی این جوری نیست که اصلا ربط نداشته باشد‌، بانک مرکزی می‌تواند دنبال پاسخگو باشد و همه را بازخواست کند تا پاسخگو را پیدا کند. رویم به دیوار‌، گلاب به روی مبارک همه تان‌، قاه قاه قاه!

                                                                                                          منبع : روزنامه مردم سالاری

نظرات 1 + ارسال نظر
درنا بید یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 13:08 http://dorna-bid.ir

فروش ویژه انواع کارت شارژ ها و کالا ها حدود 80 الی 90 درصد تخفیف تهیه نمایید کارت شارژ 20.000 ایرانسل فقط 1800 تومان وکالا های دیگر http://www.dorna-bid.ir http://321bid.ir info@dorna-bid.ir 09380962855

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد